چرا بیماران مبتلا به جنبش سست سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

حرکت سست نیز به عنوان اسهال می تواند با سندرم نفروتیک در کودکان و بزرگسالان اتفاق می افتد شناخته شده است. چگونه سندرم نفروتیک باعث حرکت شل؟

حرکت سست هنگامی رخ میدهد که مایع اضافی از روده بزرگ که بدن می تواند جذب می گذرد. بنابراین، شرایط هم می تواند تولید بیش باعث ایجاد یا حفظ مایعات جذب مایع، و در نتیجه اسهال به راحتی.

برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، که معمولا در معرض خطر از چند اختلال دیگر، که برخی از آنها تنها می تواند باعث حرکت گشاد است.

اولین دلیل عفونت است. از یک طرف، سندرم نفروتیک ممکن است به دلیل یک اختلال ایمنی است که یک علت شایع عفونت. علاوه بر این، بیماران نیاز به انواع داروها، و برخی از آنها مانند استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی ممکن است خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد.

دلیل دوم اختلال الکترولیت است. همانطور که کلیه قادر به عملکرد طبیعی تصفیه و تنظیم، تعادل الکترولیت ها مانند بسیاری از پتاسیم، سدیم، مایع، فسفر، کلسیم، و غیره می تواند به راحتی مختل. اختلالات الکترولیت تنها می تواند القاء جنبش شل به راحتی.

آخرین دلیل تجمع مواد زائد است. اگر مواد زائد اضافی را نمی توان به موقع از بدن برداشته شود، در هر نقطه در بدن رسوب، از جمله دستگاه گوارش به راحتی. حال شما چطور است مواد مضر تحریک دستگاه گوارش، بیماران ممکن است از اسهال رنج می برند.

در حال حاضر، ما در بر داشت که جنبش شل است برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک غیر معمول نیست. اگر کنترل موثر نیست، اسهال مکرر می تواند باعث بیماران به احساس خستگی، تهوع، استفراغ، درد شکم، و غیره، به راحتی.

به منظور جلوگیری از عوارض فوق و باعث بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک زندگی راحت تر، باید برخی از داروها و درمان های برای مدیریت مشکل خود را در زمان و به طور موثر را. اگر شما درمان های موثر که مسئولیت رسیدگی به مشکل خود را پیدا کنید، شما می توانید کمک سفارش آنلاین.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1880.html





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: